Tuesday, July 29, 2008

VIDEO KLIP RANCANGAN AKU STACY DI MINGGU YANG KE-7 (EPISOD 7) PADA HARI AHAD, 27 JULAI 2008


Rancangan "Aku Stacy" Minggu Ke-7 - Dalam episod ke-7 ini menceritakan lebih banyak kisah tentang selanjutnya buat masa ini. Kepada peminat Stacy terus mengikuti "Aku Stacy". Rancangan ini terus menemui anda di Astro Ria Saluran 104 pada jam 5.30 petang dan 10.30malam setiap hari Ahad. Kepada peminat Stacy yang ingin mengikuti perkembangan Stacy, jangan lupa untuk terus menonton rancangan menarik "Aku Stacy.


Video klip Video klip rancangan "Aku Stacy" minggu ke-7 dalam episod 7 bahagian 1-3


Video klip rancangan "Aku Stacy" minggu ke-7 dalam episod 7 bahagian 2-3


Video klip rancangan "Aku Stacy" minggu ke-7 dalam episod 7 bahagian 3-3

Terima kasih dan kredit diberikan kepada lurvenez Channel untuk video klip rancangan Aku Stacy Minggu Ke-7 dalam Episod ke-7 bahagian 1 hingga 3)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by