Tuesday, July 29, 2008

SAMBUNGAN KISAH SINETRON ANAKKU BUKAN ANAKKU EPISOD KE-35 YANG DISIARKAN PADA 29 JULAI 2008, SELASA PADA JAM 2.30 PETANG DI TV3


SAMBUNGAN KISAH SINETRON ANAKKU BUKAN ANAKKU EPISOD KE-35 YANG DISIARKAN PADA 29 JULAI 2008,SELASA PADA JAM 2.30 PETANG DI TV3

Lirik Lagu Alhamdulillah [OST Sinetron Anakku Bukan Anakku]

Bersujud kepada Allah
Bersyukur sepanjang waktu
Setiap napasmu seluruh hidupmu
Semoga diberkahi Allah

Bersabar taat pada Allah
Menjaga keikhlasan-Nya
Semoga dirimu semoga langkahmu
Diiringi oleh rahmat-Nya

Setiap napasmu seluruh hidupmu
Semoga diberkahi Allah

Alhamdulillah wasyukurillah
Bersyukur pada Mu ya Allah
Indah dalam kebersamaan
Hilanglah sebuah perbedaan


Pelakon yang membintangi sinetron Anakku Bukan Anakku setiap hari Isnin hingga Khamis jam 2.30 petang

Roger Danuarta sebagai Rafli
Nabila Syakieb sebagai Tatia
Raya Kohandi sebagai Adel
Gambar Dude Harlino sebagai Taufan
Gambar Krisna Mukti sebagai Nico
Raslina Rasidin sebagai Vivian
Eeng Saptahadi sebagai Bayu
Vicky Burki sebagai Syaitan
Femmy Permatasari sebagai Luci
Ana Pinem sebagai Rona
Boy Irshandi sebagai Ian
Marini Burhan A.S. sebagai nenek Taufan
Him Damsyik sebagai Pengemis Buta




Video klip sinetron Anakku Bukan Anakku episod 35 bahagian 1-4


Video klip sinetron Anakku Bukan Anakku episod 35 bahagian 2-4


Video klip sinetron Anakku Bukan Anakku episod 35 bahagian 3-4


Video klip sinetron Anakku Bukan Anakku episod 4-4

(Terima kasih dan kredit diberikan kepada badaimimpi Channel atas sumber video klip sinetron Anakku Bukan Anakku episod ke-35)

Episod 35

Tatia memberitahu Taufan dan neneknya dia kenal suara yang didengarnya tadi. Tatia tidak sempat untuk melihat wajah Rafli dari kaca televisyen. Nenek Taufan berkata seandainya benar Tatia kenal suara jejaka tadi serta rakan-rakan yang dilihatnya tadi dari televisyen, dia meminta Taufan membawa Tatia untuk pergi berjumpa dengan mereka dengan segera walaupun waktu itu adalah hari pertunangan Tatia(Nur) dan Taufan.









Adel menelefon Rafli dan berasa cemburu kerana Rafli masih rindukan Tatia walaupun diberitahunya kepada Rafli bahawa Tatia telah meninggal dunia. Adel mengajak dan membuat temu janji untuk makan malam bersama Rafli. Dia juga memberitahu hasratnya untuk menetapkan tarikh pertunangan dengan Rafli sewaktu makan malam nanti.

Rafli memberitahu rakan-rakannya dia telah diaturkan untuk berkahwain dengan Adel oleh mamanya. Setelah rakan-rakan Rafli mendengar hal ini mereka berasa sedih tetapi dia meminta mereka usah sediah kerana hal ini keana katanya, hidup di dunia ini hanyalah sementara waktu sahaja.

Nico meminta pertolongan peguamnya untuk mengusir Bayu dari pejabat serta kediamannya. Dia juga berkata bahawa semua ini adalah cadangan daripada anaknya sendiri iaitu Adel. Bayu mempergunakan budak pejabat Nico untuk melayannya. Budak pejabat Nico mengadu kepada tuannya Nico kenapa dia disuruh untuk memicit dan mengurutedangkan Bayu cuma adalah seorang pengawal sahaja.

Vivian mendapati dapurnya telah dikemaskan dengan besih oleh Fatimah pembantu baru mereka yang diupah oleh Adel. Apabila Fatimah meminta syarat untuk solat lima waktu sehari, dia dimarahi oleh Adel tetapi dibenarkan oleh Vivian untuk berbuat begitu. Perjanjiannya untuk solat lima waktu telah membuat Rona marah mendengar syarat yang diminta oleh Fatimah.

Setibanya di kama, Fatimah yang berlakon alim membuka baju kurung dan tudungnya dan bertukar mamakai seluar pendek dan kemeja T(Tshirt) sahaja. Dia juga mempunyai tabiat buruk merokok(waktu solat Fatimah adalah merokok).

Rafli enggan pulang apabila diajak oleh rakan-rakannya walaupun sudah lewat petang. katanya dia berasa bosan tetapi akhirnya dia akur juga dan berjanji akan pulang bersama mereka setelah minum segelas minuman lagi.

Taufan dan Tatia cuba mencari Rafli.(Dapatkah mereka berjumpa demgan Rafli dan rakan-rakannya?

vivian membuka pintu kamar Fatimah kerana sudah lama Fatimah berada di dalam kamarnya. Apa yang dilihatnya adalah Fatimah sedang membaca Quran. vivian meminta Fatimah untuk memasak masakan enak untuk makan malam suaminya. Setelah Vivian beredar, Fatimah menelefon restoran lapan lapan(88) untuk memesan makanan dari restoran tersebut.

Tatia dan Taufan tiba di restoran makanan yang dikunjungi oleh Rafli bersama rakan-rakannya tetapi mereka terlewat sedikit kerana Rafli telahpun meninggalkan tempat tersebut dengan rakan-rakannya yang lain.

Rafli dan rakan-rakannya ternampak Tatia di penghujung episod 35. Adakah mereka akan bersua semula dalam episod ke-36? Terus ikuti kisah selanjut sinetron Anakku Bukan Anakku yang akan bersambung pada hari esok, 30 Julai 2008 dalam episod 36.


Berbahagialah Mereka yang Memiliki Kekayaaan hati dan Nurani".

Sekian, daripada sapphire blu untuk semua. Hingga bertemu lagi dalam kemaskini yang akan datang.

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by