Thursday, November 12, 2009

EPISODE 29 - SINETRON SETINGGI BINTANG PADA 12 NOVEMBER 2009 DI ASTRO ARUNA PUKUL 6.00 PETANG - DIBINTANGI OLEH NIKITA WILLY & HAPPY JANSEN


Sinetron Setinggi Bintang mulai 5 Oktober 2009 di Astro Aruna pukul 6.00 petang dalam Episode 29 - OST Setinggi Bintang berjudul Cinta Yang Lain yang dinyanyikan oleh Binar(Lagu gubahan Alan(Andika) untuk album Binar)

Sinopsis ringkas sinetron Setinggi Bintang:

Ketika cinta, hasrat, kehilangan dan kebahagiaan terangkai dalam satu kisah kehidupan yang dibalut dendam.


Dibintangi oleh:

Dhini Aminarti
Arifin Putra
Nikita Willy
Happy Jansen
Rana Audi Marissa
Syalwa

***********************************************************************
Yuda - bapa Dimas
Shinta - ibu Dimas
Jason - abang ipar Dimas
Christy - kakak Dimas

***********************************************************************

Pembukaan Tema sinetron Setinggi Bintang - Bersamamu: Putih

Lirik Lagu Bersamamu - Putih (Tema sinetron Setinggi Bintang)

Bersamamu
Aku merasakan seperti orang yang paling istimewa
Bersamamu
Aku seperti bintang-bintang yang selalu bersinar
Aku bahagia...
Aku bahagia...

Bersamamu
Aku merasakan kedamaian yang tiada terkira
Bersamamu
Aku seperti matahari yang selalu menyinari
Aku bahagia...
Aku bahagia...

**
Bagiku hanya kau yang terindah
Di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah
Di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya

Bersamamu
Aku bagai langit yang selalu menaungi hatimu
Bersamamu
Aku seperti pelangi yang menghiasi duniamu
Aku bahagia...
Aku bahagia...

Bersamamu
Aku merasa bahagia yang sesungguhnya
Bersamamu di sisa hidupku

ohh.. Di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah
Di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya..

Kau yang terindah
Kaulah segalanya...

**********************************************************************
Sinopsis sinetron Setinggi Bintang Episode 29 pada 12 November 2009

Alan kesedihan setelah menonton klip video Binar membuang botol kenangan mereka berdua. Alan terpaksa melupakan Binar walaupun terasa berat dan sebesar mana cintanya terhadap Binar. Dimas menemui Alan dan mintanya pergi ke mall bersamanya. Alan menemani Dimas membeli cincin untuk Binar. Dalam perjalanan pulang Alan terkenang waktu Dimas tanya pendapatnya tentang cincin yang ingin dihadiahkan kepada Binar.

Yuda masih belum sihat dan lemah tetapi dia masih mahu ke pejabat. Sewaktu makan sarapan, suara hati Jason berkata kenapa ayahnya masih belum jadi gila. Christy minta pembantu mereka menyediakan cereal untuk papanya sahaja memandangkan kesihatannya yang masih belum pilih. Shinta pergi ke rumah Yuda. Jason beritahu Shinta bahawa Yuda sudah semakin sihat dan beransur pulih. Yuda mengusir Shinta dari rumahnya. Jason tanya Shinta mana buktinya yang Yuda sudah beransur pulih. Shinta minta Jason tenang saja dan racun itu akan bertindak dalam tubuh Yuda tidak lama lagi.

Alan mengucapkan tahniah atas pertunangan Binar dan Dimas.




Lirik Lagu OST Setinggi Bintang berjudul Cinta Yang Lain yang dinyanyikan oleh Binar

Karena dirimu
Aku terluka
Kecewa marah dan tinggalkanmu

Ku tau
Kau telah berubah
Di hatimu ada cinta yang lain
Tak pernah
Aku mengerti
Mengapa kau pilih dia

la...lalalalala...

Tak pernah aku harapkan
Cinta ini harus berakhir
Percuma cintaku untukmu
Ternyata kau dustai aku...

Salahkah aku
Jika engkau pergi

Reff:

Karena dirimu
Aku terluka
Kecewa marah dan tinggalkanmu

Ku tau
Kau telah berubah
Di hatimu ada cinta yang lain
Tak pernah
Aku mengerti
Mengapa kau pilih dia
la... lalalalala...

Tak pernah aku harapkan
Cinta ini harus berakhir...

***********************************************************************
Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29 Part 1


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29 Part 2


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29 Part 3


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29 Part 4


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29 Part 5


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 29 Part 6

***********************************************************************
(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Aruna, Multivision Plus dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by