Tuesday, October 6, 2009

EPISODE 75 - SAMBUNGAN SINETRON SEKAR PADA 6 OKTOBER 2009 PUKUL 3.00 PETANG DI ASTRO PRIMA SETIAP HARI ISNIN - JUMAAT


Sinetron Sekar mula menemui penonton pada 23 Jun 2009 pukul 2.00 petang dan 11.00 malam setiap hari Isnin hingga Jumaat dan siaran ulangannya pada keesokan hari pada pukul 4.00 petang - Episode 75 dari Isnin hingga Jumaat pukul 3.00 petang dan siaran ulangan pada 11.00 malam

**********************************************************************

Tema Pembukaan Baru Sekar

**********************************************************************


Profile/Biodata pelakon(pemain) sinetron Sekar
**********************************************************************
Sambungan sinopsis Sekar Episode 75 pada 6 Oktober 2009 yang telah disiarkan di Astro Prima pada pukul 3.00 petang:





Sinopsis sinetron Sekar Episode 75 versi gambar

Tuti dan Rendra berasa kurang senang hati dan marah memikirkan Karina terlibat dalam kes penculikan Wangi. Tuti tidak mahu Wangi dikembalikan kepada Sekar sekiranya dia dijumpai. Rimba tumpang sedih melihat Sekar dalam kesedihan. Sekar semakin rindukan anaknya yang telah hilang. Rimba kata kepada Sekar sekiranya dia terus menangis, "Jakarta akan banjir". Sekar imbas kembali bagaimana Wangi hilang. Kemudian dia memberitahu Rimba bahawa orang yang menculik Wangi adalah bekas teman wanita Rendra. Sekar sentiasa ingat nasihat ibunya, Risma berkata padanya jangan berhenti berharap. Suara hati Rimba kata dari kecil hingga sekarang Sekar asyik mempunyai masalah tetapi dia tetap tabah menghadapi semua itu.

Syifa menceritakan kepada Rimba bagaimana kehidupan Sekar sejak pertama kali Sekar tiba di Jakarta hingga kini. Rimba kasihankan dan mengambil berat tentang apa yang dialami Sekar. Rendra pergi berjumpa dengan Karina di penjara. Karina berasa gembira tetapi Rendra dengan nada marah tanya di mana anaknya berada sekarang. Karina terus menjelaskan kepadanya bahawa dia tidak tahu. Sebelum Rendra beredar meninggalkan Karina...




Rendra: Terserah kamu. kalau kau tak tahu, tinggallah di rumah baru kau ini. Sekarang giliran kamu pula. Nikmatilah penjara ini selama-lama ini. Karina, kau ingat tak dulu kau pernah buat aku masuk penjara. Kau ingatkan?kau akan membusuk dalam penjara ini.

Kisahnya bersambung...

Sambungan kisah sinetron Sekar Episode 75


Sambungan kisah sinetron Sekar Episode 75 Part 1

Sambungan kisah sinetron Sekar Episode 75 Part 2


Sambungan kisah sinetron Sekar Episode 75 Part 3


Sambungan kisah sinetron Sekar Episode 75 Part 4


Sambungan kisah sinetron Sekar Episode 75 Part 5

**********************************************************************
(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Prima, http://www.rcti.tv, Sinemart, http://id.wikipedia.org dan semua pihak atas semua sumber atas maklumat dan gambar sinetron Sekar)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by