Saturday, December 6, 2008

BERITA TERKINI MALAM SEHATI BERDANSA MINGGU KE-7 UNTUK LIMA PASANGAN YANG MASIH KEKAL - BAGAIMANAKAH PERSEMBAHAN MEREKA PADA 6 DISEMBER 2008?


Berita terkini Malam Sehati Berdansa yang telah berlangsung pada 6 Disember 2008: Minggu ini iaitu minggu ketujuh, pasangan diberi cabaran untuk mempersembahkan tarian daripada filem "Bollywood". Empat pasangan ini dikehendaki menjiwai dan mempersembahkan tarian yang penuh dramatik dan liuk lentuk ini mengikut kreativiti masing-masing. Durasi setiap persembahan, ditambah menjadi 2 min 30 saat.:


Lagu tugasan minggu ketujuh untuk 4 pasangan yang masih kekal dalam Malam Sehati Berdansa - 6 Disember 2008

Peratusan Dansa Terkini pada 6 Disember 2008:

Nama Peratus
AMYZA 36
LISDA 35
KHAI 19
SASHA 11

Jangan lupa untuk terus mengundi pasangan kegemaran anda supaya mereka akan terus kekal dalam minggu akhir Finals Malam Sehati Berdansa.

Di bawah yang berikut adalah tarian tema: tarian daripada filem "Bollywood" persembahan bagi empat pasangan yang masih kekal dalam Sehati Berdansa.



Pasangan Amyza
Sona Sona Roop Hai (Film : Bollywood Hollywood)


Pasangan Khai
Tenu Leke (Film : Salaam E Ishq)


Pasangan Lisda
Dhoom Taana (Film : Om Shanti Om)


Pasangan Sasha
Kaho Na Pyar Hai (Film : Kaho Na Pyar Hai)

Untuk mengetahui samada mereka mampu menggalas cabaran ini, jangan lupa untuk terus Detik Sehati Berdansa setiap hari Isnin hingga Khamis, 6.00 petang dan 9.00 malam hanya di Astro Ria Saluran 104.


(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Ria, http://www.astro.com.my dan semua sumber atas maklumat dan gambar)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by