Monday, June 23, 2008

KEPUTUSAN TERKINI KONSERT GANGSTARZ MUSIM KE-2 YANG DISIARKAN SECARA LANGSUNG PADA 22 JUN 2008 DI TV3. LATEST RESULTS OF GANGSTARZ CONCERT OVER TV3.


KEPUTUSAN KONSERT GANGSTARZ TELAH DIUMUMKAN DI PENGHUJUNG RANCANGAN. KUMPULAN MANAKAH YANG TERSINGKIR MINGGU INI?


Pengacara konsert Gangstarz: Faizal Tahir dan Fara Fauzana

Kini cuma tinggal 9 kumpulan sahaja yang meneruskan perjuangan setelah Brown Tone mengakhiri cabaran mereka di konsert GangStarz pada minggu lalu. Bagaimana pula nasib South Trio setelah menduduki dua tempat terbawah minggu lalu? Kesemua mereka telah melakukan persediaan sebaik yang mungkin untuk konsert kali ini.

Kumpulan manakah agaknya yang akan mengalirkan air mata di penghujung rancangan nanti apabila tibanya masa penyingkiran?




Waktu pengyingkiran talian untuk mengundi telah ditutup dan Faizal Tahir mengumumkan dua kumpulan yang berada di tangga terbawah:

Faizal Tahir: Sekarang tibalah masanya untuk penyingkiran. I will call upon two groups to come down and take your place on centre stage.



Faizal Tahir: The first group gave a very very good performance today. Not just today but always. Setiap minggu mereka memberi persembahan yang cukup baik. I'm not making this up because the group that I am going to call is 3.5. Kami juga ada juri tetapi mereka memerlukan undian anda. Sayang kalau mereka tersingkir kerana mereka sangat berbakat.


Kumpulan pertama yang dipanggil adalah 3.5

Faizal Tahir: The next group I'm going to call might not be a surprise. Komen juga kurang merangsangkan minggu ini. Kini saya rasa saya terus memanggil South Trio.


Kumpulan South Trio

Faizal Tahir: Juri telahpun mengambil tempat mereka jadi saya rasa saya ingin mengumumkan. Kita tahu bahawa 3.5 sebuah kumpulan berbakat. We bring in their original group member to see them perform dengan harapan untuk memberi suntikan semangat yang lebih.

Faizal Tahir: Ladies and gentlemen I am so so sorry to say, saya minta maaf banyak-banyak tetapi ini merupakan penghujung jalan untuk SOUTH TRIO. It's the end of the road for you. 3.5 you are safe.



Faizal Tahir: Thank you very much South Trio, you've done a good job. Harus kita ingat bahawa South Trio terdiri daripada dua orang pelajar sekolah. Berikan tepukan yang paling gemuruh untuk South Trio.



Faizal Tahir: To 3.5 congratulations.you guys did a very good job. Thank you very much South Trio. We will see you again. All the best.

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by