Saturday, March 22, 2008

KONSERT MINGGU PERTAMA AKADEMI FANTASIA 6. ADA DI ANTARA PELAJAR YANG DAPAT KRITIKAN YANG MEMUASKAN - SIAPAKAH MEREKA?



Konsert mingguan Akademi Fantasia yang pertama sudah bermula dan masih disiarkan secara langsung dari Dewan Sivik MPPJ, Selangor.

Lapan pelajar sudah membuat persembahan mereka. Sementara waktu, kesemua pelajar tersebut menerima terima kritikan yang memuaskan dan sebaliknya oleh tiga orang pengkritik pada malam ini, Ning Baizura penghibur popular yang tidak asing lagi di kalangan kita dan kak Ogy atau Fauziah Ahmad Daud sebagai pengkritik tetap konsert Akademi Fantasia untuk musim ini. Seorang lagi pengkritik jemputan pada malam ini ialah Ajai yang pernah menjadi guru vokal untuk Akademi Fantasia musim ke 4.

Dua orang pelajar yang menerima kritikan yang paling memuaskan sementara waktu ialah Nadia dan Riz. Sekarang adalah giliran Saida untuk membuat persembahan. Lagu yang akan dinyanyikannya ialah sebuah lagu dari Rossa - Terlalu Cinta. Salah satu lagu yang diminati saya.

Hingga ketemu lagi sebentar lagi apabila keputusan sudah diumumkan. Siapakah pelajar yang akan tersingkir? Ingin tahu keputusannya, terus singgah di blog Sapphire Blu. Saya akan cuba untuk kemas kini kuputusannya secepat mungkin.

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by