Saturday, March 22, 2008

KEPUTUSAN MINGGU PERTAMA KONSERT AKADEMI TELAH DIUMUMKAN BEBERAPA MINIT YANG LALU. SIAPAKAH PELAJAR YANG TERSINGKIR?



Debaran terus berlaku, degupan jantung seperti kedengaran. Sewaktu saya menunggu keputusan pelajar yang akan tersingkir pada malam ini, saya terikut cemas seakan-akan saya juga berada di atas pentas bersama pelajar Akademi Fantasia 6 sebentar tadi.

Akhirnya penguguman sudah dibuat dan YANA, berasal dari Kuala Kangsar yang telah membawa lagu "Diriku Tapak Sulaiman" tersingkir pada konsert pertama Akademi Fantasia 6 yang disiarkan secara langsung dari Dewan Sivik MPPJ, Selangor.

Terus bersama saya dan saya akan cuba untuk mengemas kini berita yang selanjutnya secepat mungkin.

YANA TERSINGKIR DARI AKADEMI FANTASIA 6
UNTUK KONSERT MINGGU PERTAMA.




Yana pelajar ke 9 membuat persembahan dengan lagu - Diriku Tapak Sulaiman

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by