Wednesday, November 11, 2009

EPISODE 28 - SINETRON SETINGGI BINTANG PADA 11 NOVEMBER 2009 DI ASTRO ARUNA PUKUL 6.00 PETANG - DIBINTANGI OLEH NIKITA WILLY & HAPPY JANSEN


Sinetron Setinggi Bintang mulai 5 Oktober 2009 di Astro Aruna pukul 6.00 petang dalam Episode 28

Sinopsis ringkas sinetron Setinggi Bintang:

Ketika cinta, hasrat, kehilangan dan kebahagiaan terangkai dalam satu kisah kehidupan yang dibalut dendam.


Dibintangi oleh:

Dhini Aminarti
Arifin Putra
Nikita Willy
Happy Jansen
Rana Audi Marissa
Syalwa

***********************************************************************
Yuda - bapa dimas
Shinta - ibu dimas
Jason - abang ipar dimas
Christy - kakak dimas

***********************************************************************

Pembukaan Tema sinetron Setinggi Bintang - Bersamamu: Putih

Lirik Lagu Bersamamu - Putih (Tema sinetron Setinggi Bintang)

Bersamamu
Aku merasakan seperti orang yang paling istimewa
Bersamamu
Aku seperti bintang-bintang yang selalu bersinar
Aku bahagia...
Aku bahagia...

Bersamamu
Aku merasakan kedamaian yang tiada terkira
Bersamamu
Aku seperti matahari yang selalu menyinari
Aku bahagia...
Aku bahagia...

**
Bagiku hanya kau yang terindah
Di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah
Di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya

Bersamamu
Aku bagai langit yang selalu menaungi hatimu
Bersamamu
Aku seperti pelangi yang menghiasi duniamu
Aku bahagia...
Aku bahagia...

Bersamamu
Aku merasa bahagia yang sesungguhnya
Bersamamu di sisa hidupku

ohh.. Di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah
Di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya..

Kau yang terindah
Kaulah segalanya...

**********************************************************************
Sinopsis sinetron Setinggi Bintang Episode 28 pada 11 November 2009

Alan stress memikirkan tentang Binar dan tidak dapat tumpukan perhatian sewaktu latihan nyanyian Binar kerana dia tidak dapat melupakan Binar. Binar memberitahu Dimas dia tidak mahu lagi menyanyikan lagu gubahan Alan dan minta Dimas pecat Alan. Di rumah, Alan memberitahu ayahnya bahawa dia sedar bahawa dia tidak mungkin dapat bersama Binar lagi. Hestia menelefon Alan bahawa Melly memberitahunya bahawa Binar minta Dimas untuk pecatkannya. Oleh itu Hestia syorkan agar Alan mengundurkan diri sebelum dipecat. Alan marahkan Hestia dan menyuruhnya usah campur dengan urusannya.

Dimas minta Alan pergi ke pejabatnya. Alan tanya apa yang ingin dikatakan tetapi Dimas minta Alan bersabar dan minum kopi dulu sebelum itu. Pada waktu yang sama, Binar telefon Dimas minta Dimas jangan pecat Alan kerana menurut Binar, dia juga bersalah dalam hal itu. Alan tanya adakah Binar minta dia memecatnya. Tetapi Dimas kata Binar telah mengubah keputusannya. Kisahnya bersambung...

***********************************************************************
Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 28


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 28 Part 1


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 28 Part 2


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 28 Part 3


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 28 Part 4


Sambungan kisah sinetron Setinggi Bintang Episode 28 Part 5

***********************************************************************
(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Aruna, Multivision Plus dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by