Saturday, October 3, 2009

SAMBUNGAN KISAH INDAHNYA KARUNIAMU EPISODE AKHIR (55) PADA 3 OKTOBER 2009 PUKUL 6.00 PETANG DI ASTRO ARUNA. BAGAIMANAKAH AGAKNYA KESUDAHAN KISAH INI?


Sinopsis Indahnya KaruniaMu Episode Akhir(Episode 55) pada 3 Oktober 2009 yang disiarkan di Astro Aruna: Bagaimanakah kesudahan kisah ini?

***********************************************************************





Gambar-gambar dari petikan sinetron Indahnya KaruniaMu Episode 55(Episode Akhir) pada 3 Oktober 2009. Sinopsis "Indahnya KaruniaMu" versi gambar

Nina memberi ramuan dan air putih kepada Aisyah. Adakah Aisyah akan bertambah sembuh? Dalam babak yang lain menceritakan Daffa dan Noni berbaik semula. Teddy menjelaskan kepada ayahnya bahawa Nina tidak mengkhianati cintanya dan Teddy cuma cinta tepuk sebelah tangan Nina tidak pernah mencintainya. Nina mencintai Satrio. Teddy pergi menemui Nina dan Satrio untuk mengucap tahniah dan doakan kebahagiaan untuk Nina dan Satrio. Daffa dan Nina berjanji untuk lebih rajin belajar tentang ugama untuk hidup yang lebih tenang.

Vania menuduh ibu Satrio terlibat dalam cubaan untuk membunuh Nina. Tetapi Rojak menjelaskan kepada Satrio bahawa ibunya tidak tahu tentang hal itu. Vania diberkas oleh polis. Satrio kecewa dengan sikap ibunya yang telah mempercayai Vania selama ini dan sanggup menyeksa Aisyah selama ini.

Ibu kata kepada Nina sekiranya perkhawinannya tidak akan membawa kebahagiaan, dia menasihati Nina bercerai saja. Ibu Nina berbincang dengan Satrio mengenai hal itu. Satrio berkata dia tidak tahu langsung Vania akan berniat buruk terhadap Nina. Ibu Nina minta agar Satrio ceraikan Nina untuk menyelesaikan semua masalah yang tidak diingini. Namun mereka tidak bercerai akhirnya.

Satrio berkata Intan harus tabah menghadapai semuanya. Intan tidak faham apa yang ingin dinyatakan oleh ayahnya. Satrio amat sedih memikirkan Aisyah yang masih belum sedar dan dia terus berdoa. Intan risau tentang ibunya dan tanya Satrio adakah ibunya akan sembuh? Mereka berdua terus doakan untuk Aisyah. Satrio memeluk anaknya dalam kesedihan. Aisyah sedar akhirnya. Nina gembira Intan memanggilnya mama.




Ibu Satrio pergi menziarahi Satrio sekeluarga pada hari lebaran dan saling meminta maaf di rumah Nina. Ibunya juga meminta maaf kepada Nina dan memberitahu Nina mulai saat itu dia telah menganggap sebagai menantunya.




Mereka semua ke kamar Aisyah. Ibu Satrio berkata mulai saat itu, dia adalah menantunya dan meminta maaf kerana telah menyebabkan Aisyah hingga begitu dan dia amat bersalah dengan apa yang telah terjadi. Ibunya juga menyesal dengan apa yang telah dilakukannya terhadap Aisyah. Intan amat bersyukur kerana kerana ibunya telah sembuh dan terus berdoa. Semuanya berakhir dengan baik.

***********************************************************************


Indahnya KaruniaMu Episode 55 Part 1(Episode Akhir)


Indahnya KaruniaMu Episode 55 Part 2(Episode Akhir)


Indahnya KaruniaMu Episode 55 Part 3(Episode Akhir)


Indahnya KaruniaMu Episode 55 Part 4(Episode Akhir)


Indahnya KaruniaMu Episode 55 Part 5(Episode Akhir)

***********************************************************************

(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Aruna, Multivision Plus dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by