Monday, April 13, 2009

SAMBUNGAN KISAH SINETRON INTAN EPISODE 213 YANG BERSIARAN PADA 13 APRIL 2009, ISNIN DI ASTRO PRIMA SALURAN 105 PADA JAM 11.00 MALAM


JANGAN LUPA UNTUK TERUS MENONTON SINETRON INTAN BERSAMA-SAMA DENGAN SHINYSTAR SETIAP HARI ISNIN HINGGA JUMAAT JAM 11.00 MALAM DI ASTRO PRIMA


POSTER INTAN DAN RADO - CINTA MEREKA YANG TIDAK PERNAH PUDAR
(Terima kasih dan kredit diberikan kepada sarahdin Channel yang telah meluangkan masanya design dua poster "SINETRON INTAN" ini untuk shinystar)

Sambungan seterusnya kisah sinetron Intan yang bersiaran di Astro Prima pada 10 April 2009 jam 11.00 malam dan siaran ulangannya pada hari keesokannya pada jam 4.00 petang - Episode terkini: Sinopsis Intan terkini: Episode 213



KLIP VIDEO OPENING TEMA BARU INTAN


Biodata/Profile Dude Harlino: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada sarah untuk poster Dude Harlino)

Nama Lahir: Dude Harlino (Nama Dude adalah singkatan dari "Dua Desember" yaitu tanggal kelahirannya - tanggal kelahirannya)

Tarikh Lahir: 2 Desember 1980 (umur 28)
Tempat Lahir: Indonesia, Jakarta
Tahun aktif: sejak 1999 - sekarang

Biodata/Profile pelakon-pelakon (pemain) sinetron Intan

* Naysila Mirdad sebagai Intan
* Dude Harlino sebagai Rado
* Glenn Alinskie sebagai Ello
* Ingka Noverita sebagai Lila
* Meriam Bellina sebagai Nadine
* Anwar Fuady sebagai Arman
* Mathias Muchus sebagai Ardi
* Ninok Wiryono sebagai Kasih
* Nani Widjaya sebagai Lastri
* Umar Lubis sebagai Dr. Frans
* Rico Tampatty sebagai Fajar
* Indah Indriana sebagai Rena
* Rama Michael sebagai Romi
* Manfreed sebagai Jemmy
* Nunu Datau sebagai Wina
* Salma Paramitha sebagai Bintang
* Alyssa Tardipa sebagai Tiara
* Kevin Julio sebagai Kevin
* Virgo Brody sebagai Mico
* Ricardo Senzienz sebagai Bobby
*Rio Reifan sebagai Dewa

Sambungan kisah sinetron Intan Episode 213 yang telah disiarkan pada 13 April 2009:

Rado tanya apa yang Intan fikirkan. Intan kata dia amat merindui dengan mama Nadine. Rado memberitahu sekiranya mama Nadine tahu di mana mereka berada sudah pasti mamanya juga akan tahu di mana mereka berada kerana mereka adalah jiran. Kasih cuba menyembunyikan tentang Intan dan Rado tetapi surat yang dikirimkan kepadanya tercicir ke lantai dan Nadine ternampaknya di sebuah cafe. Nadine mencurigai surat itu adalah daripada Intan tetapi menurut Arman ia adalah dari orang lain.

Rado ke Jakarta dan pulang ke rumah sebentar secara sembunyi untuk melihat keadaan mamanya. Sewaktu dia beredar dari situ, dia berserempak dengan Dr. Ardi dan Dr. Ardi memintanya untuk berjumpa dengan mamanya tetapi kata Rado sekiranya dia buat demikian, sudah pasti Bintang yang akan menderita . Di salon, Intan tersilap potong rambut pelanggannya kerana Bintang menangis. Mujur pelanggan tersebut tidak marahkan Intan. Rena lega apabila Nadine ambil berat tentang Tiara.


Gambar-gambar dari petikan Intan Episode 213

4 tahun berlalu, Tiara dan Bintang sudahpun besar. Bintang sedang bermain dengan kawan-kawannya. Dia bersembunyi dalam lori sayur. Tiba-tiba kenderaan tersebut bergerak dan Bintang cuba memanggil pemandu tersebut tetapi pemandu tersebut tidak dengar panggilan Bintang. Adakah Bintang akan bersatu kembali dengan Intan dan Rado atau dia akan hilang begitu saja?


SAMBUNGAN SINETRON INTAN EPISODE 213 PART 1


SAMBUNGAN SINETRON INTAN EPISODE 213 PART 2


SAMBUNGAN SINETRON INTAN EPISODE 213 PART 3


SAMBUNGAN SINETRON INTAN EPISODE 213 PART 4

(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Prima Saluran 105, http://www.sinemart.com, RCTI, adhie21: http://sinetron.forumco.com, luv cat: http://mforum.cari.com.my, http://sinetron.forumco.com, http://www.bigonblog.blogspot.com, http://id.wikipedia.org dan semua sumber atas maklumat dan gambar sinetron Intan)

1 comments :

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

Online Visitors

Thank you for dropping by