Monday, May 10, 2010

Sambungan kisah sinetron Tasbih Cinta Episode 85 pada 10 Mei 2010 di TV3 pukul 2.00 petang



Kisah sinetron Tasbih Cinta bersambung dalam Episode 85

DOKTER berusaha menolong BELLA tapi sayangnya bayi dalam kandungan tidak berhasil diselamatkan. JOJO dan BELLA begitu terpukul dengan kejadian itu. SARI dan JULEHA yang mengetahui kecelakaan itu langsung menyalahkan JOJO. SARI memberitahu JOJO dia akan tetap membawa BELLA pulang ke rumahnya tetapi menurut JOJO buat masa ini dia lebih layak atas BELLA. Menurut Jojo lagi tidak ada apa pun yang dapat memisahkan mereka berdua termasuk nenek Bella, Sari. Jojo gembira Juleha faham tentang situati yang dialami Jojo dan dia percaya Jojo akan dapat menjaga Bella dengan baik.



Di rumah, Rafi marahkan ibunya kenapa dia asyik menyebelahi Jojo dan bukan dirinya. Kasih sedih Rafi dengan sikap Rafi, tiada perasaan dan tiada hati. Bella masih tidak dapat menerima hakikat bahawa bayi mereka sudah tiada lagi. Bella ketakutan melihat Rafi di situ dan dia menjerit nama Jojo meminta pertolongan. Rafi memberitahu Jojo dia ingin mengucap Selamat Malam dengan calon isterinya di masa depan. Jojo halau Rafi dari situ. Jojo menggunakan wang simpanannya untuk membiayai bil rawatan Bella dan ini bermakna mereka tidak akan dapat menjelaskan wang rumah sewa ( rumah kontrakan).

- Apalagi saat tau JOJO kembali membawa BELLA ke rumah kontrakan, SARI jadi semakin membenci JOJO.

RAFI yang belum puas kembali menyusun rencana baru. RAFI menyewa orang untuk mengerjai JOJO di tempat kerjanya hingga JOJO dipecat sama BOS. Sedangkan di rumah kontrakan, para tetangga di hasut oleh PEMBANTU hingga PEMILIK KONTRAKAN mengusir BELLA dari dalam rumah kontrakan.


Sambungan kisah Tasbih Cinta Episode 85 Part 1


Sambungan kisah Tasbih Cinta Episode 85 Part 2


Sambungan kisah Tasbih Cinta Episode 85 Part 3


Sambungan kisah Tasbih Cinta Episode 85 Part 4


Sambungan kisah Tasbih Cinta Episode 85 Part 5

sumber: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada
MD Entertainment
http://www.indosiar.com
TV3
http://id.wikipedia.org
sayangsayangku Channel
mandyH2010 Channel
dan semua sumber atas maklumat dan gambar )

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by