Monday, March 30, 2009

SAMBUNGAN KISAH SINETRON INTAN EPISODE 203 YANG BERSIARAN PADA 30 MAC 2009, JUMAAT DI ASTRO PRIMA SALURAN 105 PADA JAM 11.00 MALAM


JANGAN LUPA UNTUK TERUS MENONTON SINETRON INTAN BERSAMA-SAMA DENGAN SHINYSTAR SETIAP HARI ISNIN HINGGA JUMAAT JAM 11.00 MALAM DI ASTRO PRIMA


POSTER INTAN DAN RADO - CINTA MEREKA YANG TIDAK PERNAH PUDAR
(Terima kasih dan kredit diberikan kepada sarahdin Channel yang telah meluangkan masanya design dua poster "SINETRON INTAN" ini untuk shinystar)

Sambungan seterusnya kisah sinetron Intan yang bersiaran di Astro Prima pada 23 Mac 2009 jam 11.00 malam dan siaran ulangannya pada hari keesokannya pada jam 4.00 petang - Episode terkini: Sinopsis Intan terkini: Episode 203


Biodata/Profile Dude Harlino: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada sarah untuk poster Dude Harlino)

Nama Lahir: Dude Harlino (Nama Dude adalah singkatan dari "Dua Desember" yaitu tanggal kelahirannya - tanggal kelahirannya)

Tarikh Lahir: 2 Desember 1980 (umur 28)
Tempat Lahir: Indonesia, Jakarta
Tahun aktif: sejak 1999 - sekarang

Biodata/Profile pelakon-pelakon (pemain) sinetron Intan
Sambungan sinopsis kisah sinetron Intan Episode 203:


Nadine meminta Rado mengeluarkan 10juta rupiah untuk meraikan kemenangan Intan dalam pertandingan. Rado terpaksa menuruti kehendak Nadine untuk mengadakan majlis yang meriah sempena kemenangan Intan. Wina pula tidak dapat menjalankan terapi kerana Rado masih belum menjelaskan bil yang tertunggak. Rado terpaksa menjualkan keretanya tetapi Dr. Ardi tidak membenarkannya dan berkata dia saja yang membayar semua bil terapi Wina. Rado berterima kasih kepada ayahnya yang sanggup menolongnya dalam masalah kewangan.


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 1

Dr. Ardi ingin menolong Rado dengan mencari orang yang bernama Didi supaya Rado boleh menjadi doktor semula. Intan bertemu dengan Dewa dan Bintang di taman. Wina dengan marah menyuruh Intan pulang bersamanya dengan membawa Pelangi bersama. Wina hairan kerana bayi Dewa mengingatkannya kepada bayi Intan yang telah dibuang.

Intan bertanyakan kepada Rado kenapa dia makan dengan banyak. Adakah dia tidak makan siang. Tetapi Rado berkata masakan Intan sedap. Intan terus menceritakan tentang salunnya kepada Rado. Rado terpaksa mengelak daripada menceritakan tentang kerjanya kepada Intan supaya Intan tidak sedih. Rado juga terpaksa tumpang gembira dengan apa yang dikatakan Intan kepadanya kerana dia tidak mahu Intan tahu tentang masalahnya. Rado makan dengan banyak di rumah sebelum keluar rumah. Intan semakin hairan melihat Rado bersikap begitu.


Bubur yang dimasak oleh Intan untuk Rado (Intan begitu kreatif menulis "Maafin Aku"

Rado kerja sebagai buruh kasar demi Intan dan Pelangi. Mampukan Rado bertahan dengan pekerjaan ini?


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 2


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 3


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 4


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 5


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 6


Sambungan kisah sinetron Intan Episode 203 Part 7

(Terima kasih dan kredit diberikan kepada Astro Prima Saluran 105, http://www.sinemart.com, RCTI, adhie21: http://sinetron.forumco.com, luv cat: http://mforum.cari.com.my, http://sinetron.forumco.com, http://www.bigonblog.blogspot.com, http://id.wikipedia.org dan semua sumber atas maklumat dan gambar sinetron Intan)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by