Friday, January 2, 2009

SAMBUNGAN LAGENDA: LAILA MAJNUN EPISODE 2 & 6 YANG DISIARKAN DALAM SLOT LAGENDA TV3 SEJAK 22 DISEMBER 2008 JAM 4.30 PETANG MENGGANTIKAN PUTERI SALJU


Lagenda Laila Majnun terbitan Pena Creative mula menemui penonton pada 22 Disember 2008 jam 4.30 petang menggantikan Lagenda Puteri Salju yang telah tiba di penghujung episode pada minggu lalu, 18 Disember 2008. Episode terkini: Episode 8

Pelakon:

Nabila Huda
Zizan Nin
Fauzi Nawawi
Lisa Othman
Kanchana Dewi
Wan Maimunah
Aida Radzwill
Mahmud Ali Bashah


Sinopsis "Laila Majnun"

Growing up amidst hardship, Laila finds strength in her best friend Majnun but when Laila is forced to move to the city how will she survive on her own..


Tema Pembukaan Lagenda: Laila Majnun

Sinopsis Laila Majnun yang bersiaran di TV3 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 4.30 petang bersambung dalam Episode 2 dan 6:

Sambungan kisah Laila Majnun Episode 2 Part 1

Sambungan kisah Laila Majnun Episode 2 Part 2

Sambungan kisah Laila Majnun Episode 2 Part 3

Sambungan kisah Laila Majnun Episode 2 Part 4

Sambungan kisah Laila Majnun Episode 2 Part 5

Sambungan sinopsis Lagenda: Laila Majnun Episode 6:

Laila telah bekerja di sebuah gerai milik sepasang suami isteri yang tidak mempunyai anak sendiri. Mereka telah mengambil Laila menjadi anak angkat dan Laila telah banyak belajar cara kehidupan orang bandar. Beberapa tahun berlalu, Laila telah menjalankan perniagaan itu seorang diri kerana ayah dan ibu angkatnya telah meninggal dunia dan segala perniagaan itu telah diserahkan kepada Laila. Gerai Laila memang cukup terkenal sehinggakan dia terpaksa mengambil beberapa orang pekerja untuk membantunya.


(Terima kasih dan kredit diberikan kepada TV3, http://www.budiey.com dan semua pihak atas sumber gambar dan maklumat)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by