Monday, August 4, 2008

VIDEO KLIP RANCANGAN AKU STACY DI MINGGU YANG KE-8 (EPISOD 8) - "FINAL EPISODE" PADA HARI AHAD, 3 OGOS 2008


RANCANGAN AKU STACY MINGGU KE-8 EPISOD 8 (EPISOD TERAKHIR RANCANGAN AKU STACY)YANG TELAH DISIARKAN DI ASTRO RIA SALURAN 104 PADA 3 OGOS 2008, AHAD PADA JAM 5.30 PETANG DAN 10.30 MALAM


Rancangan "Aku Stacy" Minggu Ke-8 - Dalam episod ke-8 iaitu episod terakhir untuk rancangan ini menceritakan lebih banyak kisah tentang selanjutnya buat masa ini. Kepada peminat Stacy terus mengikuti "Aku Stacy". Rancangan ini terus menemui anda di Astro Ria Saluran 104 pada jam 5.30 petang dan 10.30malam setiap hari Ahad. Kepada peminat Stacy yang ingin mengikuti perkembangan Stacy, jangan lupa untuk terus menonton rancangan menarik "Aku Stacy.


Video klip rancangan Aku Stacy episod 8 iaitu episod terakhir yang telah disiarkan pada 3 Ogos 2008 bahagian 1-3


Video klip rancangan Aku Stacy episod 8 iaitu episod terakhir yang telah disiarkan pada 3 Ogos 2008 bahagian 2-3


Video klip rancangan Aku Stacy episod 8 iaitu episod terakhir yang telah disiarkan pada 3 Ogos 2008 bahagian 2-3





Apa Kata Stacy Di Penghujung Rancangan Aku Stacy Episod Terakhir Dalam Minggu Kelapan, Episod 8

"Jadi sampai sini sajalah program Aku Stacy. Kalau ada rezeki kita jumpa lagi. Dapat tengok Aku Stacy, itupun kalau Ria nak sambungkan lagi. Mudah-mudahanlan kan! Kalau boleh nak lagi. "Alamak Terlebih" ha..ha.. bye-bye."

Terima kasih dan kredit diberikan kepada lurvenez Channel untuk video klip rancangan Aku Stacy Minggu Ke-8 dalam Episod ke-8, final episode(episod terakhir rancangan Aku Stacy) bahagian 1 hingga 3)

Sekian daripada sapphire blu untuk semua.

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by