Monday, June 16, 2008

RANCANGAN BARU STACY " AKU STACY" YANG DI SIARKAN DI ASTRO RIA SALURAN 104 SETIAP HARI AHAD MULAI 15 JUN 2008 JAM 5.30 PETANG DAN 10.30 MALAM


"Aku Stacy" sebuah rancangan terbaru terbitan Astro yang telah bermula siarannya semalam, 15, Jun 2008.

Helo, salam daripada sapphire blu untuk anda semua. Stacy yang baru-baru ini telah menjadi Juara Akademi Fantasia Musim Keenam, mempunyai rancangan baru "Aku Stacy yang disiarkan setiap hari minggu pada jam 5.30 petang dan siaran ulangannya pada 10.30 malam. Jangan ketinggalan untuk mengikuti rancangan yang menceritakan kisah hidup Stacy AF6 bermula dari uji bakat hingga menjadi Juara Akademi Fantasia Musim Keenam dan seterusnya ke waktu ini.


Aku Stacy : Episod 1 Bahagian Pertama


Aku Stacy : Episod 1 Bahagian Ke-2


Aku Stacy: Episod 1 Bahagian Ke-3

Terima kasih dan kredit kepada lurvenez Channel atas sumber video klip rancangan "Aku Stacy"/Thank you so much and credits to lurvenez Channel for the video clips of the new show "Aku Stacy" over Astro Ria Channel.

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by