Monday, June 23, 2008

RANCANGAN BARU STACY " AKU STACY" PADA 22 JUN 2008, EPISOD KE-2 YANG DISIARKAN PADA JAM 5.30 PETANG DAN 10.30 MALAM DI ASTRO RIA SALURAN 104


"Aku Stacy" sebuah rancangan terbaru terbitan Astro yang telah bermula siarannya semalam, 15, Jun 2008.

Helo semua, episod ke-2 rancangan Aku Stacy terus menemui anda di Astro Ria Saluran 104. Untuk mengikuti perkembangan Stacy juara baru Akademi Fantasia musim ke-6, jangan lupa untuk terus menonton "Aku Stacy" setiap hari Ahad.


Video klip Aku Stacy: Episod ke-2 bahagian pertama.


Video klip Aku Stacy: Episod ke-2 bahagian kedua.


Video klip Aku Stacy: Episod ke-2 bahagian ketiga.

Terima kasih dan kredit diberikan kepada lurvenez Channel untuk video klip Aku Stacy : Episod 2 - Part 1-3

Sekian untuk kali ini daripada sapphire blu untuk semua, sehingga kita bertemu lagi dalam kemaskini yang akan datang.

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by