Friday, June 20, 2008

CARTA MUZIK MUZIK TERKINI PADA 12 JUN 2008 DI TV3 PADA 19 JUN 2008 JAM 5.30 PETANG


Kedudukan terbaru Carta Muzik Muzik pada 12 Jun 2008 yang diumumkan di TV3 pada 19 Jun 2008. Siaran langsung dari Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam.



1. Sampai Syurga - Faizal Tahir
2. Doa Dalam Lagu - Mawi & Heliza
3. Mila Bila Cinta - Mila
4. Dingin - Ziana Zain
5. Tak Bisa Memilihmu - 6ixth Sense



6. Lagu Untukmu - Meet Uncle Hussain
7. Hanya Di Mercu - Ayu
8. Separuh Masa - The Lima
9. Ku Merindu - Shah & Ella
10. Kalis Rindu - Elyana



11. Resah - Nitrus
12. Bukan Di Sini - Sofaz
13. Hai - Adam
14. Ku Sendiri - Aliff Aziz
15. Bila Nak Saksi - Spider



16. Jarak Rindu - Azfar
17. Bila Terasa Rindu - Dafi
18. Kiblatku - Hazami
19. Mungkinkah - Sheila Abdull
20. Lara - Liza Hanim


Kepada peminat Alleycats, Konsert Amal Senandung Semalam Alleycats yang akan diadakan di Istana Budaya pada 27,28 dan 29 Jun 2008 pada jam 8.00 malam.


Artis jemputan pada 19 Jun 2008 adalah Zahid.


Kedudukan carta Muzik Muzik di tangga 1 hingga 5 pada 19 Jun 2008.


5. Gembira Hidup Ini - Farah AF2
Lagu: Ajai
Lirik: Ajai


4. Bukti - Fiq
Lagu: Tony Iskandar
Lirik: Loloq


3. Doa Dalam Lagu - Mawi & Heliza
Lagu: Ajai
Lirik: Loloq


2. Mila Bila Cinta - Mila
Lagu: Audi Mok
Lirik: Ad. Samad


1. Sampai Syurga - Faizal Tahir
Lagu: Audi Mok
Lirik: Faizal Tahir


Carta Muzik Muzik lagu yang terkeluar pada 19 Jun 2008


Lara - Liza Hanim


Kiblatku - Hazami


Hai - Adam


Zahid dengan persembahan Baru setelah diumumkan Carta Muzik Muzik minggu ini.


Video klip lagu daripada Faizal Tahir - Sampai Syurga

(Terima kasih dan kredit diberikan kepada nwazq Channel untuk video klip Sampai Syurga - Faizal)

Lirik Lagu Sampai Syurga - Faizal Tahir

Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by