Thursday, April 2, 2009

SAMBUNGAN SINOPSIS DRAMA LAGENDA JULIA JULI EPISODE 19 PADA 2 APRIL 2009 PADA JAM 4.30 PETANG DI TV3 SETIAP HARI ISNIN - KHAMIS



JANGAN LUPA UNTUK MENGIKUTI SEBUAH LAGI DRAMA BARU BERJUDUL "JULIA JULI" (Jula Juli Bintang Tiga) MELALUI SLOT LAGENDA DI TV3 MULAI 3 MAC 2009 JAM 4.30 PETANG SETIAP HARI ISNIN - KHAMIS/TV9 SETIAP HARI ISNIN - KHAMIS JAM 8.30 MALAM - EPISODE 19

Barisan pelakon yang membintangi "Julia Juli" adalah:

Misha Omar sebagai Julu
Sayiddah sebagai Jula
Dynaz sebagai Juli
Zed Zaidi
Danny X-Factor
Abby Abadi
Rahim Jailani
Syawal AF5
Aqasha
Imuda
Irene Tan


Sambungan Sinopsis Drama Lagenda Julia Juli Episode 19 pada 2 April 2009, Khamis:

Adrian diperkenalkan kepada Julia. Adrian berterima kasih kepada Julia kerana memberi dia semangat yang kuat tetapi menurut Julia kakaknya yang beri semangat dia cuma tolong saja. Adrian kata suaranya yang dia dengar. Ju memberitahu rakan Remy bahawa dia akan meninggalkan band mereka. Ju memberitahunya dia sudah tak sehaluan. Sofia memberitahu Diana bahawa perhubungan dia dengan Izwan dah putus tetapi cuma Izwan saja yang belum mengetahuinya lagi. Ayah Remy memberitahu isterinya, semakin hari semakin biadap kelakuan Remy.

Remy pergi ke rumah Julia untuk menemui Ju. Ju tanya Remy kenapa dia cari dia pada waktu yang selewat itu. Ju memberitahu Remy sudah tiba masanya untuk dia mengundur diri dari band mereka. Ju memberitahu Remy dia sudah penat dan tidak mahu dihina dan diburu oleh orang yang cemburu seperti Remy. Remy minta Ju fikir masak-masak sebelum membuat sebarang keputusan tetapi menurut Ju tiada pilihan melainkan putuskan perhubungan mereka. Walaupun Ju berkata Remy adalah seorang lelaki yang baik tetapi itu saja yang dia dapat lakukan untuk kebaikan mereka berdua.

Sofia memberitahu Izwan bahawa dia adalah seorang lelaki yang tidak boleh dipercayai. Sofia kata dia boleh tunjukkan bukti kepadanya sekiranya dia mahu. Sofia ingin berpisah dengan Izwan. Izwan tanya adakah itu satu penghinaan kerana selama ini tiada orang yang pernah menolak cintanya. Sofia menjawab dia akan merupakan orang yang pertama buat begitu.

Remy menemui Hani di club dan marahkannya dan memberi amaran kepada Hani agar tidak menggangu Ju lagi dan beredar dari situ.

Sofia pulang ke rumah dan dapati Ju sedang bersedih. Ju memberitahu Julia dan Sofia bahawa dia telah memutuskan untuk berpisah dengan Remy kerana itu adalah yang terbaik untuk semua orang. Sofia juga berkata dia telah meninggalkan Izwan.

Di pejabat, Connie memberitahu Julia bahawa Arif menelefonnya dan dia tanya tentang Julia. Ju mencari kerja yang lain di sebuah pub, disyorkan oleh Hasnol. Dia dibayar gaji sebanyak RM4,000 sebulan. Sewaktu Ju menyanyi, dia terkenangkan saat-saat dia bersama Remy.

Ayah Remy memarahi Remy dan memintanya jangan berkasar dengan Hani. Remy memberitahu ibunya susah untuknya berbincang dengan ayahnya. Remy tetap menegaskan bahawa walaupun dia akan berkahwin kelak, orang itu pasti bukan Hani. Connie memberitahu Julia dia ada hal penting nak memberitahu Julia tetapi dia harap Julia tidak akan memarahinya. Connie memulangkan rantai sakti (magical necklace) Julia. Julia memakainya dan mengingati siapa dia sebenarnya di kayangan dan dia memeluk Connie dan terus mengucapkan terima kasih kepadanya. Connie hairan dengan sikap Julia.

Julia termenung di pejabat dan Arif ingin mengajaknya makan tetapi menurut Julia dia sedang menunggu pelanggan yang akan ditemuinya. Ayahanda Juli memberitahu isterinya bahawa Putera Adika ingin menjumpai mereka. Julia pulang ke rumah dan terus memeluk Ju kerana dia tahu Ju adalah adiknya. Tetapi Ju tidak tahu kenapa Julia bersikap begitu terhadapnya. Julia berasa gembira dengan kepulangan Sofia dan dia juga memeluk Sofia. Namun begitu, Julia tidak memberitahu mereka berdua bahawa mereka adalah adik-beradik.

Arif pergi ke rumah Julia dan memberinya sejambak bunga dan dia juga menerangkan kepadanya bahawa sebenarnya perempuan dan baby yang ada bersamanya adalah kakaknya. Arif juga memberitahu Julia bahawa dalam perjalanannya untuk bertemu dengan Julia, dia telah memberitahu hal mereka kepada kakaknya dan kakaknya ingin menemui Julia. Julia gembira mendengar hal itu. Kisahnya bersambung. ..


(Terima kasih dan kredit diberikan kepada TV3, tv9 dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar)

0 comments :

Online Visitors

Thank you for dropping by